Zsíros kenyér teflon késsel, a jövő elkezdődött!




Kend meg a kenyeret teflon késsel, úgy még zsír sem kell, ugyanis a helyzet az, hogy az ilyen nyilatkozatok után, amit Kósa Lajos, Szíjártó Péter tett, nem nagyon lesz más választásod, mélyrepülésben a forint!
Egyszerűen nem akarom elhinni, hogy nem gondolták át kellőképpen, mit mondanak, de akkor mi a céljuk?
Ha még mindig az MSZP- t akarják szívatni, az nagy baj, nem kampány van, előre kellene nézni, nem hátra.Azt is tudni kellene, hogy ilyen kijelentésekkel nem az MSZP- nek ártanak, hanem nekünk.
Kinek jó az, ha a forint a béka segge alá esik, bizonyosan jó a spekulánsoknak, de nem nekünk, sok millió embernek.Ha meg valami politikai húzás akart lenni, majd mi meg mutatjuk, hogy mi tudunk a szarból is várat építeni, ez így teljes egészében elítélendő.Ha meg így akarták felhívni a figyelmünket, hogy nincs mozgástér, nem tudják teljesíteni, amit ígértek, ez lenne a legrosszabb variáció, majdnem hogy egyenlő az őszödi beszéddel, hiszen akkor eljött az igazság nagy pillanata.
Egyszerű halandó minden képzettség nélkül tudja, az ilyen nyilatkozatoknak milyen hatásai vannak.
Teljesen elkötelezett vagyok (voltam) a FIDESZ-szel, de kezdem úgy érezni, hiba volt vakon hinni.Visszasírtam azt az időt, mikor a Fidesz volt kormányon, mert érezhetően jobban mentek a dolgaink, de most nem vagyok baromira boldog, nagyot csalódtam. Ez a két ember vagy nem ért semmihez, vagy szándékosan kárt okozott egy egész országnak
Most melyik változatot higgyem el?
Egyik sem igazán tetszik.
Soha többet MSZP!!! - 8 évük volt, hogy bizonyítsanak, de azért most megkérdezném a Fidesz vezérkarát is, nekik is 8 évük volt rá, hogy felkészüljenek a váltásra. Honnan szedtek megint ennyi hülyét? Ezek a durva baklövések, ha egyáltalán baklövések kártékonyak tudnak lenni, s egy felelős vezetésnek ez látnia kell. Aki ilyen hibát követ el, az nem alkalmas semmire, esetleg utcaseprésre, vagy itt a kiváló alkalom, ami sajnos egyben borzasztó nagy katasztrófa, de lehet menni a gátakra dolgozni.......!

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nektek tök mindegy ki van kormányon az a lényeg valakit tudjatok
szidni.Mást nem csináltok mint siránkoztok.Kiváncsi
lennék mit csinálnátok ha Ti lennétek kormányon.Erről ennyit
sirjatok tovább nyugodtan akkor biztos jobb lessz.

Gizi bloggja írta...

Nem hiszem,hoqy ennyi idő után kritizálni kellene a
kormányt.Én biztos vagyok benne,hogy nem hazudnak.
Viszont ha megnézzük a Mesterházy öntelt pofáját látszik
hogy az van ráírva,hogy most megszívtátok van mit rendbe
hozni.Biztos vagyok benne,hogy megoldják mert nem azért
vállalták ezt a nehéz feladatot és muszáj bízni bennük
Remélem pár hónap és engem igazolnak az intézkedések

Névtelen írta...

Úgy legyen Gizella!

Bizonyíték a 3-szor elítélt Ordas Flóri.
Tényleg elkezdték a rend csinálást.

Üdv:
Boximiki a fideszes.

Keresés ebben a blogban

Rendszeres olvasók