Mit főzzek ma kedves, jó Ferink?



Látod én nagyon komolyan veszlek, éppen ezért kérdezem Tőled, mit főzzek ma?
Tudom, hogy az évszázad egyik legnagyobb színész-tehetsége vagy, hihetetlen tehetséggel tudod magad előadni.
Akkor most add elő azt is, mond meg nekem, mit főzzek ma, mit tegyek a levesbe?-  ha olyan nagyon tehetséges vagy, mert én ezt egyedül, és még rajtam kívül nagyon sokan nem tudjuk megoldani.
Nincsen semmink, a hűtőt már kikapcsoltuk, a kamrában sincs egy morzsányi tartalék sem.
Villany sem sokáig lesz, mert azt is kikapcsolják hamarosan, nem tudjuk fizetni, az áramot is elprivatizáltátok, jaj de ez olyan külföldiesen hangzik, magyarul elloptátok.
Kifosztottad, tönkre tetted népes garnitúráddal együtt az országot, nyomorba döntötted a MAGYAR NÉPET, átgázoltatok  rajta ahogyan a tatárok, törökök, oroszok együttvéve nem tették.
Persze tudom én, nagy áldozatot hoztál értünk, nagylelkűen, remegő hangon hajlandó voltál lemondani a miniszterelnökségről, annyira meghatódtam,  még a könnyem is kicsordult, vacogtam, rezegtem, akár a Lendvai Ildikó fogsora.
Azért tudjuk ám, hogy ott vagy mindenhol, csak rábíztad az országot a szakértő Lúdas Gordira, a másik nemzetmegmentőre.
Ennek ellenére,  én aggódom érted, mert mi lesz most Veled Feri! Tudom, az elmúlt évek, évtizedek alatt bőséges manit loptatok össze, hiszen jutott még a BKV vezetőinek is, meg a bánatom tudja még kiknek belőle, gondolom megteltek a külföldi bankok, de már nem sokáig lesz titokban, az összeharácsolt vagyonka nagy része elő fog kerülni.
Aggódom Feri érted, mert bizony sötét jövő áll előtted, nem irigyellek érte, mert én még korgó gyomorral is nyugodtabban alszom, mint Te!
Ha jön az elszámoltatás, mi lesz?- oda lesz a 40 milliós verda, az Audi A8-as, meg a másik három, amit egyszerre használtál.
Aztán meg ugye itt van a családi víkend is! Mi lesz most veletek? Hova fogtok tudni nyaralni-telelni menni, ha az állam kasszájából már nem jár (annyi)?
Nem fogunk ám sajnálni Feri, hiszen  nekünk soha nem adtál semmit, még ami volt is, elvetted, megfeledkeztél a családomról, a nyugdíjasokról, a kisgyermekes családokról, a fiatalokról, egyszóval a PÓRNÉPRŐL, kopog a szemük az éhségtől.
Szociális érzékenységedet bizonyítandó, azt tervezted a garnitúráddal együtt, hogy visszahozod a Rákosi időkben bevezetett szolgáltatásokat: kenyérjegy, hús jegy, kiadagolva.
Erre sem került sor, mert a Libás Gordi a nem létező jegyeket is lenyúlta.
Most már azért reménykedünk, nem maradt más nekünk, csak a remény, hogy nélküled egy jobb világ is jöhet, igaz, azt legfeljebb az unokáink vagy dédunokáink fogják csak érzékelni, ha Ti végleg eltűntök a süllyesztőben.
Tudod Feri, most eszembe jutott valami!
Egyik kedvenc könyvem a Monte Christo Grófja, abban a gróf bosszút áll mindazokon, akik tönkre tették az életét, ezek között volt egy Danglars báró nevezetű fickó is, és képzeld, ő is lopott, csalt,  hazudott – mint Te! – hát a Monte Christo meg fogta, és bevágta egy sötét cellába. A fickó hiába rimánkodott, hogy éhes, meg szomjas.
Nem kapott enni. Vagyis kapott, de minden ételnek, italnak egységes volt az ára: az a pénz, amit ellopott!
Kölcsön adjam neked a könyvet? Á...mégsem, mert tudom, sose kapnám vissza... Vedd inkább a kezedbe a Bibliát, olvasgasd, aztán ha időd engedi, látogasd meg valamelyik templomot, hogy megint bérmálkozhass, lehet évente többször is.... legalábbis régebben azt mondtad! Sokat gondolok Rád ma éppen reggeli, és ebéd helyett, de ne azt hidd, ne hogy elbízd magad,  hogy elfelejtünk, elfelejtelek, Téged nem lehet kedves Feri!

36 megjegyzés:

Unknown írta...

ne feledd: egyedül erre Ő nem volt képes, a klientúra ami a háttérből mozgat mindent és mindenkit az saját érdekszférájának megfelelően, értesz?

Névtelen írta...

Én is éhes vagyok Marcsi nem csak te. fogytam is sokat
Azt hiszik mert akartam , tévedés , nincs mit ennem:Annyit hogy nem fogyjak Annak hagyom akinek van még munkája nekem kevesebb is elég. De meddig?Nekem nem antidepreszáns kell!Hanem normális élet, étel mint mindenkinek Normális lakás, és nyugalom, munka .

Gergelics György írta...

Hát ez nagyon találó volt!

Ladyre írta...

Tökéletes! Csak egy kívánságom lenne, az egész klientúrára én csukhassam be a börtönajtót, sőt már én is "vérszemet" kaptam; - kiporcióznám az ételadagjukat is!!!
Remélem valaki a sleppből olvassa, és informálja hazánk "nagyjait"! Jobb ha a választások előtt menekülőre fogják a dolgot, mentsék az irhájukat, amig még lehet!

Dalma írta...

Kedves Marcsi!

Én nem vagyok tegezőviszonyban Gyurcsány Ferenc volt miniszterelnökkel sem. Nem is hibáztatom őt,csak őt, amiért nincs mit tenni fazékba.
Húsz év alatt lett elprivatizálva országunk, bizony mondom, húsz év alatt! Az első privatizálás, Antall József kormányzásakor kezdődött, majd folytatódott Horn Gyula, és nem utolsó sorban Orbán Viktor kormányzási időszakában is.
Nem jó a fenyegetés, sem nekem, sem családomnak, és neked sem kedves Marcsi.Nem hiszek abban, hogy fenyegetés, erőszak adna szebb jövőt gyermekeinknek, unokáinknak.
Egyébként stilisztikailag OK

Gizi bloggja írta...

Szia Margitka!
Biztos nem gondoltad végig amit olvastál?vagy közeli rokona vagy az exminiszternek?Ha belegondolsz a különböző kormányok ha eladtak is valamit szerintem elszámoltak vele nem úgy mint ez a pojáca.Az a párt aki megveszi a nyugdíjasok kopogtatócéduláit és hazudik éjjel nappal milyen ember ezt mutatja gyerekeinek példának.
Máskülönben már a kinézete is zavaros és ezt megállapították róla.Szerintem veszíteni tudni kell és nagyon remélem nagyot buknak!!!!
Ezeknél talán még a jobbik is jobb mert igazságot akar csak kicsit szolidabb formában kellene?
Nem beszélve az MSZP múltjáról lásd: a pufajkás Horn Gyulát?de az Isten nem ver bottal szokták mondani most biztos szenved valami kórházban,de az nem egy lepusztult kórház és külön szobája van.Kíváncsi lennék Ti felétek mindenki így gondolkozik?én ha megengeded nagyon sajnálom az ilyen embereket akik a szemellenzőtől nem látnak?
Remélem még szakítassz időt és válaszolsz
Üdv.Gizella

Dalma írta...

Szervusz Gizike!
Biztosítalak, végig olvastam, meg is értettem, nem vagyok rokona Gyurcsány Ferencnek (sajnos), viszont én is nélkülöző vagyok, ami nem kizárólagosan Gyurcsány Ferenc hibája. Hibáztam, nem kicsit! Vállalkozó koromban minimál összeg után fizettem járulékokat,gyengén menő üzleti bevételemből, 1997-ben 17600-Ft nyugdíjra futotta. Jelenleg 58000,- Ft nyugdíjam.Az elmúlt 8 évben mintegy 50 % emelést kaptam, még mindig nem vagyok rokon... Nyugdíjazásom óta kb 10 féle tevékenységben dolgoztam, dolgozom, remélem még sokáig.
Antall József miniszterelnök úr kormányzásakor Balaton felvidéken éltem, Balatonfüredet és környékét ismertem, ismerem, mint tenyerem, megdöbbenve éltem meg az akkori, ott és Balaton északi partján folytatott privatizációt.
Én ezt láttam. Amit nem tudok, arról sem negatív, sem pozitív véleményt nem mondok.
Üdv. Margit

Gizi bloggja írta...

Már bocsánat de útálom a szót,hogy Gizike.Szerintem be dugtad a fejed a homokba ha többet nem láttál miért a múltból élsz?Mi az amit nem tudsz,hogy az országot eladták csak még az anyjukat nem??ez eszméletlen!! Gondolom kérelmezted ,hogy emeljék fel a nyugdíjadat mert azt is lehet!Az rendben van hogy dolgozol és gondolom adót is fizetsz már és nem feketén dolgozol?persze semmi közöm hozzá de ahhoz nem szóltál hozzá,hogy mindent eladnak itt egy korrupt bandát istenítessz nem gondolod?
Könyörgöm csak egy dolgot mondj amiért ezekre kellene szavazni? 16 éve mit tettek az országgal vagy Te nem érzed a bőrödön?
Kicsit mélyebben kellene ezen elgondolkodni
Üdv GIZELLA

Dalma írta...

Sajnálom, hogy erre az oldalra bukkantam. Ígérem, többé nem teszem.

Névtelen írta...

Szia Dalma mi a bajod az oldallal?Csak az igazat irja le.

Unknown írta...

Kedves Dalma!
Én is sajnálom, jobban körül kellett volna nézned, ez csak egy szerény kis blogocska, nem a Népszabadság!

Névtelen írta...

Kedves Marcsi! Nagyon találó!!....
Én azt mondom, hogy 3 hónapig éljen minden honatya, országgyülési képviselő és ezek "slepje" minimál bérből ..... ne minimál nyugdíjból! Mert az én lányom 100%-os rokkant és árvaellátással együtt a nyugdíja 85000 Ft. így a nyugdíja igencsak alul marad a minimál bérnél....

Névtelen írta...

"...A gonosz csak addig létezik,míg a jók tétlen maradnak.."
Köszi a linket Marcsi,nem csalódtam benned!Űtős!Ám ahogyan "kaposlogisztika" írta,ő csak a jéghegy csúcsa.Azért tehette a bagázsával,mert segítettek nekik,hogy így legyen.Viccből felkéne dobni állami szinten,hogy az energetikát és társait visszakellene privatizálni...:-)Ez a bagázs gyomorsavat könnyezne az ilyedségtől...Végülis..Nem lehetetlen...:-)

Gizi bloggja írta...

Szia Dalma!
Szavazz a vizitdíjra most mondták,hogy az MSZP ismét bevezetné mit szólsz hozzá?
Jó Éjt Gizella

Unknown írta...

"Kaposlogisztika"
Már hogyne érteném, nemcsak értem, tudom is, nem egyedül az ő bűne, hanem a klientúráé, és nemkülönben a magyar népé. Még ugyan csak átfutottam a blogodat, de süt belőle az Orbán Viktor fóbia, ez a egyik legnagyobb baj ebben az országban.
Soha nem volt aktuálisabb, mint 2006- ban és még most is gróf Széchenyi István mondása, idézete.
“Minden nemzetnek olyan kormánya van, aminőt érdemel. Ha valami oknál fogva ostoba vagy komisz emberek ülnek egy bölcs és becsületes nép nyakára, akkor a nép azokat a silány fickókat minél hamarabb a pokol fenekére küldi.
De ha egy hitvány kormány huzamosan marad a helyén, akkor bizonyos, hogy a nemzetben van a hiba…
Akkor a nemzet aljas, vagy műveletlen.”
(gróf Széchenyi István)

Unknown írta...

Kedves Margit!
Ez nem fenyegetés és nem is erőszak, hanem tények.
Én tegezem a Ferit, azóta tegezem, amióta 23 millió románnal riogatta az országot, azóta tök bizalmas viszonyba vagyok vele.
2006 október 23.- án, mikor megverette a Fideszt a rendőrivel, akkor meg már egyenesen bele zúgtam.
Én nem mennék vissza 20 évre a helyedben, persze sok elhibázott, nem megfelelő lépés volt, de ezt, ami most van, most érzékelünk, a Horn Gyula sem csinálta volna soha a magyar néppel. Neki nem volt csomagja, a Bokros vitte el a balhét. Ezt azért tartom fontosnak megemlíteni, mert a magyar ember hajlamos gyorsan felejteni, és nem akarunk több csomagot, elég volt!!!
Egyébként tuti biztos voltam benne, hogy nyugdíjas vagy.
Azért legyél üdvözölve, legyenek további szép napjaid!

Névtelen írta...

Névtelen írta... Sziasztok!!!
Végig olvastam az oldalt.....hm. Az egészben Széchelyi idézete tetszett a legjobban. TUDJÁTOK AZ EGÉSZBEN AZ A SZOMORÚ, AZ ELMÚLT 20- ÉV UTÁN A MAGYAR NÉPET MÉG MINDIG MEGLEHET OSZTANI!! MÉG MINDIG NEM JÖTTETEK RÁ HOGY EGYIK KUTYA MÁSIK EB!!! MIKOR ESZMÉL A MAGYAR NÉP!!!!!!!!!!!:( a REDSZERVÁLTÁS ELEJÉN HALLGATTUK HOGY MINDENRŐL AZ ELMULT 40-ÉV SZOCIALIZMUS TEHET AZ ELADÓSODÁS...STB!! AZOK LEGALÁBB FELÉPÍTETTÉK AZ ORSZÁGOT LAKÁSOKAT, UTAKAT GYÁRAKAT...STB. AZ ELMULT 20 ÉVBENI VEZETŐINK, CSAK ROMBOLTAK PUSZTITOTTAK, TÖNKRE TETTÉK AZ EGÉSZ ORSZÁGOT, S SZERINTEM 100 X ANNYI ADÓSÁG MELLETT. TÖBB KÁRT OKOZTAK MINT 100 ÉV SZOCIALIZMUS!!!
A környező országok mind sokkal rosszabb helyzetben voltak 20 évvel ezelőtt mint mi, most pedig mindegyik jóval magamögött hagyott minket!! Mert ott felelőségteljes,bölcs vezetők voltak, vannak, akik nem csak a maguk pecsenyéjét sütögetik, s nem azok a gondolatok terhelik le az értelmüket...HONNAN LOPJAK MÉG!!! MERT HOGY NEKEM MINDEN KEVÉS!!!
“Minden nemzetnek olyan kormánya van, aminőt érdemel. Ha valami oknál fogva ostoba vagy komisz emberek ülnek egy bölcs és becsületes nép nyakára, akkor a nép azokat a silány fickókat minél hamarabb a pokol fenekére küldi.
De ha egy hitvány kormány huzamosan marad a helyén, akkor bizonyos, hogy a nemzetben van a hiba…
Akkor a nemzet aljas, vagy műveletlen.
Üdv mindenkinek.....

Zsolesz írta...

Hát igen.
El kéne gondolkoznunk Széchenyi szavain. Mégpedig, hogy minden népnek olyan a kormánya amilyet megérdemel.
No meg lehetővé kéne tenni a népnek, azt, hogy ha nincs megelégedve a választott kormánnyal, akkor valamilyen módon időnek előtte leválthassa.
Gondolok itt a 4 évvel ezelőtti választásokra.
Ugyanis 4-éve Ferike ugyan azt ígérgette, amit most, Attilácska. Mármint adó csökkentést, nyugdíjemelést, stb. Aztán megnyerték a választásokat, és már másnap az ellentétjét mondta és tette.
Ilyenkor kéne lehetőséget adni az országnak, hogy a hazug politikust, pártot azonnal leválthassa. Legyen az bármelyik párt vagy politikus.
Ugyanis jelenleg bármit hazudhatnak, választások előtt. Bedől nekik a nép. Mivel ma magyar országon sajnos 3 napos a memória. Szóval bedől a nép. Megválassza őket. És minimum 4-évig szabad a rablás.
Még ha csak maguknak lopnának. De sajnos teljesen kiszolgáltatják az országot a világ banknak, imf-nek.
Ne legyenek illúzióin. Minden óriásnak, kormánynak maga felé hajlik a keze. De nem mindegy, hogy menyire. Teljesen kizsákmányolja, éhezteti, sanyargatja a saját népét, vagy hadja az alattvalókat is élni.
S az sem mindegy, hogy a magyar gazdaság érdekeit is nézi vagy csak a világbank seggét, nyalja.
Ugyanis, ha ma magyar országon a magyar vállalkozóknak csak annyi joguk, lehetőségük lenne, mint a külföldieknek, akkor bizony dübörögne a gazdaság.
De, e helyett, most csoda, hogy ennyire is létezni tud.

Névtelen írta...

Nem értem. Ha én aki éhes vagyok, mert nincs munkám nem lophatok semmilyen mértékben, mert akkor bünöző vagyok!!!!
S különben is miért nem tudunk mi segélyből, és minimál bérből becsületesek lenni és megelégedni, és tisztelni vezetőinket!!!!! A képviselők milliókból élnek, mert ugyebár a házastársukat is jól elhelyezik egy zsiros állásba, ha más nem tanácsadónak. Ők ebből is lopásra vetemednek, és tehetik büntetlenül. Lehet hogy ők is éhesek????????????

Levin írta...

Kedves Marcsi!
Gratulálok a bejegyzéshez és a blogodhoz is. Bejelentkeztem rendszeres olvasónak.
A leírtakhoz annyit, hogy nekem évek óta a "Palacsintás Király" meséje jár a fejemben az elmúlt 20 év kormányzásával kapcsolatban. Csak egy átfogó nagytakarítás segíthet, mert ha a kenyerem itt ott már penészes, az nem segít, ha a penészes részeket kivagdosom és javítgatom, mert a maradék már morzsának se jó. Az egészet ki kell dobni mindenestől és friss kenyeret kell sütni.
Nagyon vágyom a friss kenyér illatára!
További jó munkát!
Szebb Jövőt!

Magyarharcos írta...

Már csak egyetlen egy megoldás maradt számunkra: a JOBBIK ! Ha ők nem tudják kiborítani a parlmenti bilit, akkor ez a nép fegyvert fog ragadni !Remélem a békés út lesz a járható és mindenki él a szavazás lehetőségével ! Győzzön a JOBBIK !
Szebb Jövőt!

Gizi bloggja írta...

Szia Magyarharcos!
Miért gondolod ,hogy a Jobbik jobb?csak egy dolgot
mondj ami mellette szól?Én csak az erőszakot látom,de biztos vagyok benne,hogy az MSZP támogatja pénzzel mert anélkül nem működik!!
Morvay Krisztiona aki egy tanult jogász így viselkedik akkor a pórias nép,hogy viselkedjen?
20 év alatt hol volt a Jobbik aludt és most felébredt?Csak azok szavaznak a Jobbikra akik félnek tőlük? Ajánlanám a Bayer Zsolt levelét amit Vona Gábornak írt.Pár évvel ezelőtt még a Fidesz tagja volt.Szerinted milyen ember aki váltogatja a véleményét?Szerintem befolyásolható!!
Én csak remélni tudom,hogy nem fog győzni hanem a Fidesz győz és helyrerakja azokat akit kell.
Szerintem egy régi magyarharcos nem ilyen radikális mit szólsz hozzá??
Üdv.Gizella(nem Gizike)

Névtelen írta...

Hát ha lesz változás akkor gondba leszel. Én csak remélni tudom,hogy jobb lessz. Mert itt a déldunán tulon nincs melo a munka nélküliség meg nagy.

Névtelen írta...

Egyetértek Gizivel!
Botrányos, hogy Fityisz aktivisták már közösségi oldalakon is nyomják a sódert!!!!
A főzéssel kapcsolatos kérésével forduljon OV-ho, ö majd megtölti a fazekát......ígéretekkel!!!
A hatalomvágytól ö már jóllakott!

Unknown írta...

Az utolsó hozzászóláshoz:
Te Jóságos Ég, neked gőződ nincs róla, miről van szó, csak azt remélem, szavazáskor inkább otthon maradsz.
Vitatkozni lehet, de veled nincs miről beszélni sem.
A Kósa Lajos mondta, a magyar társadalom 17%- a analfabéta, de nagyot tévedett, annál sokkal több.
Szeretem Magyarországot, de már rühellem a sok idióta miatt.

Névtelen írta...

Tiszt jó;D
Grat Marcsi:) Teljesen egyet értek.
Azért gondolkozzatok már egy kicsit:D az a hangfelvétel ami kikerült, ő maga bevallotta, hogy tönkretette az országot. Meg az a táncos videó:D hát eddig ő volt a leg... miniszter elnök....
És én fogok szavazni:D a jobbikra;D:P

Névtelen írta...

Kedves Marcsi!
Végig olvastam a blogot és a megjegyzéseket.
Hát én és a családom még nem halt éhen mivel a hatalmas nyög díj és a családi pótlék ki tesz már közel kilencven ezret és ebből élünk öten.
Minden hónap második felére félre rakunk egy kis szárak kenyeret hogy legyen mit enni.

Névtelen írta...

Kedves politizáló tagtársaim !
Ugy gondoltam idáig, hogy a Keresztény-club tagjai nem politizálnak és nem itélkeznek embertársai felett.
Szégyen volt olvasni egy Istenhivő embertől olvasni ilyen mondatokat.
Ezek a mondatok éppen egy politikai párttag kinyilvánulásaival azonosak, akik minden hibát az elensége nyakéba hárit át és nem önkritikus.
Én soha nem politizáltem és ezután sem fogok.
A szakmám diplomás közgaszdász és okleveles adószakértő.
Én nyagyon jól tudom, hogy kiknek a mbűnei okozták, azt, hogy szegény országun k ilyen gazdasági és erkölcsi válságba került.
Egy Istenbe hívő ember soha nem itélkezik ilyen fele,lőtlenül embertársaira.
Remélem, hogy a Keresztény club tagok elitélik ezeket a hivő embertöl méltatlan kinyilvánulásokat és megtiltjuk, hogy zavarják a köreinkben levő szeretetet egymás iránt.
Aki ezeket a sorokat helyesnek tarja az jobb ha elmegy politikusnak, mert ott erre van szükség, de náluk nem.
Szeretette. : Hodosu György

Névtelen írta...

Úgy látom bővül a zenész tábor: Van egy "Gordonka" és most már több millió "Bőgő"!!
Ide juttatták az országot és még büszkék is magukra!

Névtelen írta...

Sziasztok!

Én nem szoktam politizálni, mert nem igazán értek hozzá, de ami itt folyik manapság az tényleg kizsákmányolás. Remélem már nem sokáig fog tartani. Széchenyi szavai sajnos illenek a mostani helyzethez. Jó lenne a jövőben ismét úgy érezni, hogy valóban Magyarországon lakom. Ha most végig megyek az utcán alig látok magyar feliratot. Ez szégyen! Kicsi országunk természeti előnyei parlagon hevernek, hazánk tudós nagyjai nem a mi népünket szolgálják. Miért is tennék, hiszen itt nem díjazzák tudásukat. Szeretnék büszke lenni magyarságomra, nem tudom sikerülni fog-e még!? A reményt nem adom fel.

Tunderrepules írta...

Szia
mit mondjak hibás vagyok én is gimibe mentem majd egyetemre 4 évet végzetem tanultam beteg lettem Azt hittem meggyógyulok,Azóta 53 éves lettem volt évfolyam társaim ne írom ki ők a kormány oszlopos tagjai.Szóval nem gyógyultam azt hittem munkám nem volt Viszont férjhez mentem és szülte egy gyermeket Éltünk nem gazdagon de volt ruhánk segítséggel és még ettünk is Most már érettségizik fiam élünk 3 minimál bérből még kis ideig családi pótlékból
De már éhezem 60 kg -ról 47 lettem hogy gyerekem egyen Legjobb fogyó kúra 50% ra semmit nem kapok mert nincs szolgálati időm ezt értem is, De egy kicsi segélyt hogy ne érezzem ki dobott az édes hazám,Vagy férjemnek normális fizetést,Csak sírok mert annyira fáj hazám sorsa, Az is hogy ennyire egymásnak mennek magyarok,se politikában sem hiteben nem vagyunk egy véleményen Mi hagyunk mást élni De minket miért nem hagynak? Mondja valaki lesz még jobb Vagy már csak túlvilágon?

anonim írta...

Mi van háttér hatalmakkal?

Unknown írta...

Sziasztok, köszönöm a hozzászólásokat, megpróbálok így átfogóan válaszolni, már ahogy telik tőlem, hiszen nem vagyok politikus:)
Sajnálattal tapasztalom, hogy ebben a kis blogocskában is milyen eltérő vélemények vannak, hiába a magyar nép nem tud, nem akar összefogni. Akkor mitől is várjuk, hogy jobb legyen. Látom, bár ez a kisebbik baj, van olyan is, aki a Jobbiktól várja a megoldást, gondolom ő is, aki a friss kenyér illatára vágyik.
Érdemes ezen is elgondolkodni, nemcsak a nagy szavakra, ígéretekre figyelni, a Jobbik tele van mindenféle jött- ment vezetővel, csalók letartóztatva, 19 évet börtönben töltöttel, és a sornak nagyon messze van a vége. Akkor vajon nem penészes? - hiszen már most az, mi lesz még? Honnan a sok pénz a hatalmas nagy kampányra?
Sehogyan nem tudom megérteni, amikor van egy tehetséges pali, Orbán Viktorra gondolok, vajon miért a nagy ellenségeskedés? A Fidesz az egyetlen olyan párt, amelyik soha nem tért le az eredeti értékrendjéről.
S az emberek nagy része a mai napig elhiszi, hogy veszélyes az országra, persze hiszen 98 óta ezt sulykolják az emberekbe, s amit sokáig mondanak, azt egyszer csak elhisszük, ilyen a magyar ember, nem gondolkodik.
Akkor tisztázzuk, kire veszélyes?- hát ránk nem, az biztos, a tolvaj, rabló MSZP- re viszont az, azért akarják mindenáron megakadályozni a 2/3- ot, éppen ezért az MSZP érdeke a Jobbik megerősödése. Nagyon sokat tudnék még erről írni, de inkább arra kérlek benneteket, GONDOLKODJUNK!!!

Unknown írta...

Ma kaptam levélben:

A szocializmus 7 és a liberalizmus 8 csodája


Talán sokunk emlékszik még a szocializmus hét csodájára.

Anno ezen még mosolyogni is tudtunk. Emlékeztetőül:

A szocializmus 7 csodája:

1. Mindenkinek volt munkája.

2. Bár mindenkinek volt munkája, senki sem csinált semmit.

3. Bár senki sem csinált semmit, a terv 100% fölött teljesült.

4. Bár a terv 100% fölött teljesült, mégsem lehetett semmit kapni.

5. Bár nem lehetett semmit kapni, mindenkinek megvolt mindene.

6. Bár mindenkinek megvolt mindene, mégis mindenki lopott.

7. Bár mindenki lopott, mégsem hiányzott soha semmi.


Elérkezettnek tűnik az idő, hogy a liberalizmus csodáit is számba vegyük.

A liberalizmus 8 csodája:

1. Már alig van valakinek munkája.

2. Bár már alig akad, akinek van munkája, a gazdaság mégis dübörög.

3. Bár a gazdaság dübörög, mégis egyre nő az államadósság.

4. Bár egyre nő az államadósság, egyre nagyobb a jólét.

5. Bár egyre nagyobb a jólét, mégis csak hitelből lehet megélni.

6. Bár csak hitelből lehet megélni, segélyre mindig van forrás.

7. Bár a segélyre mindig van forrás, mégis egyre többet lopnak.

8. Bár egyre többet lopnak, a bűnözés mégsem növekszik.

Tunderrepules írta...

Én már nem főzök ? Sajnos? Bizony?mert nincs miből és nincs min, mert gázra már nincs pénzünk
Kapunk egy kis maradékot
Sikeres fogyókúrám 60 kg- ról 47 kg Senki nem hiszi el módhát
mert akik körülöttem élnek , nem ennyiből élnek


Kövirózsa

Tunderrepules írta...

Még valami, tudom piac gazdálkodás van.De hogy idáig süllyedtünk, Ez tragédia Miért hagytuk hogy így legyen?? Miért hagyjuk és még küldjük is gyermekiket külföldre jó pénzért rabszolgának,igaz itt hon ha van munka hely belét kidolgozhatja
mer vannak páran aki viszonylag jól élnek és vannak Akik kiloptak mindent innen.
Miért van az hogy agy édesanya ország hagyja éhen halni a gyermekit,?Mindent eladtak Miért hagyjuk magunkat megosztani? Te ellenséged én ellenségem a mi ellenségünk!
Miért hagyjuk hülye Tv müsorokkal butitani magunkat ?
Én már évek óta TV sem nézek!
Miért nem vesszük észre VÉGRE ÓRIÁS BAJ VAN !!ÉLETÜNK A TÉT! Fenn maradásuk
magyarán éhen fogunk veszni vagy megfagyunk
Magyar nők akik anyák vagytok nagy felelősséggel birtok.! Fiatalok akik még nem szültetek szüljetek mert világ legszebb érzése életet adni egy embernek!!!!!!!
Szüljük tele az országot magyarokkal!!!
Természetesen tiszteletben tartva velünk és itt élő nemzetiségieket,

Keresés ebben a blogban

Rendszeres olvasók